روزی تو خواهی آمد

مطالبی در مورد کامپیوتر بهداشت و تغذیه مطالب اجتماعی مذهبی و....

روزی تو خواهی آمد

مطالبی در مورد کامپیوتر بهداشت و تغذیه مطالب اجتماعی مذهبی و....

27 هزار میلیارد تومان از سپرده های مردم در دست عدهای بدحساب یا ا

جام جم آنلاین: شاید باورکردنی نباشد، اما باید این خبر بد را بشنویم که هم‌اکنون 27 هزار میلیارد تومان از منابع بانکی در دست بدهکاران بانکی بلوکه شده است.
به گزارش خبرنگار ما، با این‌که در یک ماه و نیم اخیر مقامات ارشد سیاسی و اقتصادی کشور گلایه‌های متعددی از مطالبات معوق بانک‌ها از برخی بدهکاران بانکی اعلام کرده‌اند، اما هیچ‌کدام به رقم دقیق این مطالبات اشاره نکرده و به توصیف «هنگفت بودن» آنها اکتفا کرده‌اند اما اطلاعاتی که خبرنگار ما از بانک‌مرکزی کسب کرد، نشان داد که این رقم چقدر هنگفت است و متاسفانه تا چه میزان نیز در حال افزایش است.

دکتر حسین قضاوی، قائم‌مقام بانک مرکزی در این باره به خبرنگار ما گفت: براساس آمارهای رسمی، رقم تسهیلات معوق نظام بانکی در پایان شهریور 87 بالغ بر 27 هزار میلیارد تومان است.

وی افزود: این رقم در مقایسه با شهریور 86 معادل 12 هزار میلیارد تومان افزایش داشته و از 15 هزار میلیارد تومان به 27 هزار میلیارد تومان رسیده است. وی اظهار کرد: براساس آمار رسمی نسبت تسهیلات معوق به کل تسهیلات نظام بانکی از 8/10 درصد در پایان شهریور 86 به 9/15 درصد در پایان شهریورماه امسال رسیده است. به این ترتیب رشد تسهیلات معوق از سال گذشته تاکنون بالغ بر 83 درصد است.

لینک منابع  روزنامه جام جم     روزنامه هموطن   سرمایه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد