روزی تو خواهی آمد

مطالبی در مورد کامپیوتر بهداشت و تغذیه مطالب اجتماعی مذهبی و....

روزی تو خواهی آمد

مطالبی در مورد کامپیوتر بهداشت و تغذیه مطالب اجتماعی مذهبی و....

اهانت به یادگار امام وابراز تاسف آیت‌الله صافی و آیت‌الله جوادی

ابراز تاسف آیت‌الله صافی و آیت‌الله جوادی آملی از اهانت به یادگار امام

ایسنا نوشت: آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی با اشاره به برخی بی‌اخلاقی‌ها که در سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی اتفاق افتاد، گفت: در زمانی که ما به اتحاد و همدلی و یگانگی احتیاج داریم و باید همه با رعایت تقوا و موازین اخلاقی و پایبندی به اصول و ارزش‌های اولیه انقلاب، میراث شهیدان را که همان نظام اسلامی است پاسداری نماییم، متاسفانه بعضی از اشخاص کارهایی نسنجیده و غیراخلاقی انجام می‌دهند که به اتحاد و یکپارچگی مردم ضرر می‌رسانند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی وی تاکید کرد: اهانتی که به جناب حجت‌‌الاسلام آقای حاج سیدحسن خمینی شد، موجب تاثر و تاسف اینجانب گردید که مسوولان محترم نظام باید آن را جبران نموده و به عاملین آن تذکر دهند که همه و همه؛ به خصوص رسانه‌ها و جراید و به ویژه صدا و سیما در این شرایط حساس باید کاری کنند که مردم به نظام اسلامی امیدوارتر از گذشته شوند و درصدد حل مشکلات کشور و مردم باشند و احترام بیت امام را بیش از گذشته رعایت نمایند. همچنین خبرگزاری ایلنا نوشت: آیت‌الله جوادی آملی نیز با محکوم نمودن توهین به یادگار امام فرمودند: شما را به صبر و استقامت توصیه می‌کنم، من لحظه‌ای که در تلویزیون آن توهین‌های جمع اندک را ملاحظه کردم از صمیم قلب برای شما دعا کردم.
این مرجع تقلید ضمن اشاره به فرازی از صحیفه سجادیه در دعای 38 که حضرت می‌فرمایند: اللهم الی اعتذرالیک من مظلوم ظلم بحضرتی فلم انصره، خداوندا عذر می‌خواهم درباره مظلومی که در حضور من مورد ستم واقع شده من او را یاری نکرده باشم. وی اضافه کرد: آنچه آن روز واقع شد، ظلمی آشکار بود که به امام و بیت امام رواداشته شد.
ایشان در پایان سید حسن خمینی را به شرح صدر توصیه نموده و گفت‌: دل خود را وسیع گردانید، منتظر لطف خداوند باشید و توکل خویش را جز به خداوند متعال متوجه نقطه‌ای دیگر نگردانید که خداوند متعال بهترین مددکار است.
لینک مطلب

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر دهنوی دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ب.ظ http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید. از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. برای ورود به سایت ما در گوگل بزنید لینک نگار دات کام تا براتون بیاره. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و عضویت تان ملغی خواهد شد. اگر به مشکل برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد