روزی تو خواهی آمد

مطالبی در مورد کامپیوتر بهداشت و تغذیه مطالب اجتماعی مذهبی و....

روزی تو خواهی آمد

مطالبی در مورد کامپیوتر بهداشت و تغذیه مطالب اجتماعی مذهبی و....

وقت است که باز آیی

دل بی تو به جاان آمد وقت است که باز آیی

قبل از هر چیز اعمال مربوط به این روز:

1- دروغ نگوییم(هزار مرتبه) 2- دروغ نگوییم (دویست مرتبه )3و4 و....

اماما!می دانی که دوستتان دارم و شیعه شما هستم و .....و می دانم که شما می توانید مرا نجاتم دهید.ولی به هر که دروغ بگویم به خودم و شما و خدایم که نمی توانم دروغ بگویم.

من نیز منتظر ظهورتان هستم ولی نه برای امروز و فردا بلکه هفتاد و هشتاد سال بعد!!!!!(البته من با ظهور شما حتی همین امروز هم مشکلی ندارم ولی شما احتمالا" با این کارهای من مشکل خواهید داشت).

بخاطر اینکه بنده تازه به مال و منالی رسیده ام و به پست و مقامی دست یافته ام و تازه به بیت المال دسترسی دارم و راه استفاده از آن را یاد گرفته ام و ....اجازه بدهید تا من نیز چو دیگران برج سازی کنم اجناس مورد نیاز مردم را در شب عید و ایام رمضان و .... احتکار کنم و بعدا" به قیمت فقط چندین برابر بفروشم  من که نمی خواهم مال مردم را بخورم بلکه با رضایت کامل به خودشان بفروشم .ولی قول می دهم رئیس هر کارخانه یا اداره ای که شدم در روز میلاد شما جشن مفصلی برای خودم و نزدیکان و شاید تعدادی از کارکنان که به حمایت آنها هم نیازمندم بگیرم و در سایه اسم شما به پست و مقام بالاتری دست یابم و خلاصه هر کاری که دلم خواست بکنم ولی وقتی پیر شدم و از همه چیز سیر و خسته شدم و دیگر توانایی انجام هیچ کاری را ندارم یک روز قبل از مرگم شما حتما" بیایید و چون عمری با اسم شما زندگی کردم با بیت المال بارها به حج رفتم و در ایام عاشورا خیرات دادم و ....توبه را برایم بیاموزید و از خدا بخواهید که توبه مرا قبول کند .بنده در چنین روزی منتظر واقعی شما خواهم بود چون هر چه داشتم دیگر به دردم نمی خورند.بنابراین با جان و دل خواهم گفت :دل بی تو بجان آمد وقت است که باز آیی.!!!

امروز عید است و ضمن عرض تبریک این عید عزیزچون وظیفه ما آماده کردن شرایط ظهور با خدمت به دین و مسلمین است لذا درباره وجدان کاری هم بنویسم .

امروز روز تعطیل است ولی انگار نه انگار .چون تعداد افرادی که سوار سرویس شدند بیشتر از روزهای قبل اگر نباشد کمتر که نبود.

نمی دانم چه کسانی هستند که از بوش پول می گیرند و می گویند که کار مفید در کشور ما بیست دقیقه در روز است .ولی کجای دنیا مردم در روز تعطیل استراحت و خوشی و تفریح با خانواده و دید و بازدید و ... را رها کرده و سر کار می روند آنهم بدون اجبار و با اختیار کامل.

آیا انگیزه ای به غیر از خدمت صادقانه می تواند باشد؟هر چند که بعضی افراد با دید منفی می گویند که اینها برای گرفتن اضافه کاری و حق ایام تعطیل سر کار می روند!!!و الا اینها در روزهای عادی کار خود را انجام نمی دهند و به ارباب رجوع وعده امروز و فردا می دهند .

می گویم : مگر بده که آدم مشتاق دیدار ارباب رجوع خود باشد ؟!!

می گویند :چرا درب اتاقشان را می بندند و به تماسهای تلفنی جواب نمی دهند؟

می گویم : لابد بخاطر اینکه می خواهند کارشان خالص برای خدا باشد و جنبه ریا نداشته باشد.و اگر موقع ناهار از لانه هایشان بیرون می آیند برای رفع تکلیف و برای اینکه توانی برای کار کردن داشته باشند غذایی هم می خورند.

اصلا" چرا این طیف از ملت برای شرکت در انتخابات شورا و مجلس و ... این همه پول از جیب خود شان خرج می کنند مگر نه اینکه فقط و فقط می خواهند به مردم خدمت کنند .

اگر آمار دست من بود می گفتم ساعات کاری مفید در کشور ما 26 ساعت در روز!!! یعنی دو ساعت هم از روز بعد چون حتی وقتی که در خانه سازمانی  می خوابیم به فکر درآمد بیشتر و استفاده از امکانات  و...هستیم تازه نگهبان اموال دولتی هم که هستیم!!!!

خدایا !ملت ما را لحظه ای به حال خود وا مگذار.

نظرات 3 + ارسال نظر
majid چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:33 ق.ظ http://www.poyadownload.com

سلام.

مطالب وبلاگتو خوندم. وبلاگ قشنگ و مفیدی داری . امیدوارم خسته نباشی و به کارت خوب ادامه بدی و وبت هم از اینی که هست بهتر بشه .

راستی اگه هم دوست داشتی می تونیم با همدیگه تبادل لینک داشته باشیم .

آدرس سایت من : www.poyadownload.com => عنوان : (`•–• بیا تو تفریح •–•´)

هر وقت لینک ما رو قرار دادی سریعاً از طریق آیدی یا قسمت ارتباط با ما تو سایت به ما اطلاع بده که ما هم لینک شما رو اضافه کنیم .

موفق و موید باشید

سجاد جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.sabzenabavi.com

بسم رب الشهداء والصدیقین
سایت موج سبز توسط ارتش سایبری ایران(حامیان نهضت سبز نبوی)هک شد
www.sabzenabavi.com

حسن جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ب.ظ http://last-shop.mihanblog.com/

سلام
وبلاگ خوبی داری
مایل به تبادل لینکم
اگه دوست داری منو با نام خرید اینترنتی لینک کن و بهم خبر بده تا لینکت کنم دوست من مطمئن باش لینک می شی بهت قول میدم
قول مردونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد